OFERTA

Massey Ferguson 7700 S (140-280KM)
Massey Ferguson 7700 S (140-280KM)
1 marca 2014
Massey Ferguson MF3 Speciality – sadowniczy
1 marca 2014
Show all
Massey Ferguson 6700 S (120-200KM)

Massey Ferguson 6700 S (120-200KM)

0,00 


Witaj w „efekcie linii S” od Massey Ferguson

Ciągniki MF serii 6700 S łączą wszystkie korzyści związane z czterocylindrowym silnikiem — kompaktowe wymiary, optymalny ciężar całkowity, znakomitą zwrotność — z siłą uciągu i udźwigiem podnośnika porównywalną z ciągnikiem sześciocylindrowym.

Z NOWĄ linią MF 6700 S Massey Ferguson prezentuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie technologii czterocylindrowych silników AGCO Power w przedziale mocy, która wcześniej stanowiła domenę ciągników sześciocylindrowych. Przy maksymalnej mocy na poziomie 200 KM (z EPM) w modelach MF 6718 S, linia MF 6700 S zapewnia najwyższą moc ze wszystkich ciągników z czterocylindrowym silnikiem, jakie są dostępne dzisiaj na rynku. Wszystkie modele cechuje idealny stosunek mocy do masy, co gwarantuje fantastyczne uniwersalne możliwości maszyny oraz zwinność we wszystkich zastosowaniach. Ciągniki mogą podnieść do 9600 kg oraz uzyskać przepływ hydrauliczny na poziomie 190 l/min, co umożliwia obsługiwanie najszerszego zakresu sprzętu i maszyn, gwarantując totalną wszechstronność.

  • Moc silnika 120 – 200 KM
  • Silnik AGCO Power 4 cyl. 4,9L
  • Skrzynia Dyna-4/6/VT
  • Max. udźwig podnośnika 9600 kg
  • Max. wydatek hydrauliki 190 L/min
  • Pojemność zbiornika paliwa 250 L
  • Pojemność zbiornika Adblue® 30 L

 

Pobierz prospekt: mf-6700-s-en

Kategoria: .
Opis

Model Skrzynia Moc max KM Moc max KM* Moment max Nm** Wersja kabiny
MF 6712 S Dyna-4 120 140 614 Essential
MF 6713 S Dyna-4 / 6 / VT 130 150 648 Essential, Efficient, Exclusive
MF 6714 S Dyna-4 / 6 / VT 140 160 691 Essential, Efficient, Exclusive
MF 6715 S Dyna-4 / 6 / VT 150 175 745 Essential, Efficient, Exclusive
MF 6716 S Dyna-6 / VT 160 185 790 Essential, Efficient, Exclusive
MF 6718 S Dyna-6 / VT 175 200 840 Essential, Efficient, Exclusive

* z EPM. | **@1,500 obr/min z EPM

Ciągniki MF 6700 S to najlepszy przykład naszych połączonych wysiłków zmierzających ku ulepszeniu wydajności technologii technologii Common Rail oraz spełnienia specyficznych potrzeb właścicieli ciągników w tym przedziale mocy. Opracowaliśmy czterocylindrowy silnik o najwyższej mocy na rynku, zapewniający do 200 KM (z modułem EPM) dzięki układowi paliwowemu, który dokładnie oblicza ilość paliwa wymaganą przez silnik w danym momencie i reaguje na obciążenie związane z zadaniami transportowymi, polowymi, hydraulicznymi lub wymagającymi użycia wałka WOM. Turbosprężarka z elektroniczną instalacją zaworu upustowego umożliwia wyższą moc oraz najlepszą odpowiedź silnika na każdym poziomie obrotów silnika. W rezultacie uzyskuje się optymalne spalanie oraz czystszy, potężniejszy i bardziej niezawodny silnik, który zapewnia wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach. Jest to bezkompromisowe połączenie.

Moduł EPM jest teraz dostępny we wszystkich modelach z wszystkimi opcjami przekładni. Zapewnia on zwiększenie mocy, które ma pomóc w pracach z wykorzystaniem wałka WOM oraz przy trudnych zadaniach transportowych. Zaawansowane elektroniczne zarządzanie silnikiem i przekładnią automatycznie udostępnia większą moc przy wykryciu obciążenia lub przy wyższej prędkości jazdy. Można wykorzystywać sprzęt wymagający większej mocy w celu szybszej realizacji zadań roboczych oraz w celu wydajniejszego transportu towarów i jazdy pomiędzy miejscami docelowymi, mając pewność, że dodatkowa moc będzie zawsze dostępna, kiedy będzie potrzebna — do 200 KM w modelu MF 6718 S. Moduł EPM wprowadza ciągniki z czterocylindrowym silnikiem na poziom zastosowań wcześniej wymagających silnika sześciocylindrowego. Ponadto kiedy potrzebna jest zwrotność i niski ciężar, ciągnik MF 6700 S nie ma sobie równych.

Niezależnie od tego, czy wykonywane przez Ciebie zadania wymagają przekładni typu Semi-Powershift czy też bezstopniowej skrzyni biegów, ciągniki MF 6700 S można wyposażyć w format pasujący do Twojego gospodarstwa. Opcje Dyna-4 i Dyna-6 oferują odpowiednio cztery i sześć bezsprzęgłowych biegów, w każdym z czterech zakresów, gdzie wszystkie można kontrolować przy użyciu zamontowanego w podłokietniku joysticka lub dźwigni kontroli przekładni (w zależności od modelu). Przekładnia Dyna-VT umożliwia bezstopniowe zmiany z najwyższą wygodą i kontrolą we wszystkich warunkach.Unikatowa dźwignia MF Power Control umieszczona po lewej stronie kolumny kierownicy jest wyposażona w funkcję PowerShuttle oraz alternatywną metodę zmiany przełożeń przekładni i funkcję wysprzęglenia. Czułość działania przekładni nawrotnej można dostosować w zależności od preferencji operatora.

Zwrotność. Profilowana rama oraz sprytna konstrukcja maski modeli MF 6700 S pomaga tym ciągnikom w zawracaniu po najmniejszym promieniu na rynku. Konstrukcja nadwozia gwarantuje fantastyczne parametry jezdne na drodze oraz perfekcyjną dystrybucję ciężaru w celu uzyskania idealnej siły napędowej przy minimalnym ubijaniu gleby na polu we wszystkich zastosowaniach.

System Quadlink (który można włączać i wyłączać) wykorzystuje akumulatory hydrauliczne służące do amortyzacji przedniej osi podczas jazdy po nierównym terenie i polach oraz poprawy komfortu i bezpieczeństwa w zastosowaniach transportowych. Ten system obejmuje niepowtarzalny podnośnik równoległy, który zapewnia 90 mm ruch zawieszenia i jest kontrolowany jednym, dobrze zabezpieczonym suwakiem hydraulicznym zamontowanym w obrębie obudowy osi. Automatyczny system kontroli gwarantuje równomierny ruch zawieszenia zarówno przy ściskaniu jak i rozciąganiu.

Opcjonalny system SpeedSteer firmy Massey Ferguson redukuje wysiłek operatora wymagany przy kierowaniu maszyną i umożliwia szybsze zawracanie na uwrociach poprzez pozwalanie operatorowi na dostosowanie przełożenia układu kierowniczego i wybranie liczby obrotów kierownicy wymaganych do uzyskania danego kąta skrętu. Ten system można włączyć i wyłączyć — z powodów bezpieczeństwa jest on automatycznie wyłączany przy prędkości przekraczającej 18 km/h. System SpeedSteer przydaje się na polu oraz idealnie pasuje do prac wykonywanych przy użyciu ładowacza.

Ciągniki MF 6700 S cechuje ogromny udźwig i możliwości ładowacza dzięki zdumiewającej sile hydraulicznej dla wszystkich maszyn potrzebujących napędu hydraulicznego.

Podnośnik tylny oferuje udźwig do 9600 kg. Tylne wyjścia hydrauliczne wyposażono również w hydrauliczny system dekompresji, który umożliwia łatwe rozczepianie osprzętu. Dostępnych jest również do pięciu wyjść hydraulicznych. Usprawniono równieżukład automatycznych stabilizatorów przy użyciu krótszego łańcucha, co w znacznym stopniu uprościło instalację. Jednokierunkowy stabilizator po każdej stronie zapewnia dodatkową niezawodność. Ciągnik MF 6700 S jest w standardzie dostarczany z układem elektronicznego sterowania podnośnikiem (ELC). Ten układ zapewnia precyzyjne i responsywne sterowanie nad funkcjami podnośnika, co gwarantuje możliwość dokładnego zarządzania głębokością roboczą osprzętu wchodzącego w kontakt z glebą plus wysokością roboczą innych maszyn. Zapewnia większą responsywność i precyzję ponieważ układ elektryczny natychmiast rozpoczyna pracę — oznacza precyzyjne reakcje gwarantujące zawsze maksymalną siłę napędową i minimalizujące poślizg kół oraz zużycie paliwa. Cyfrowy system ELC firmy Massey Ferguson zapewnia najwyższy standard kontroli nad siłą uciągu dzięki dokładnej regulacji głębokości pracy narzędzia oraz lepszemu kopiowaniu nierówności terenu. W rezultacie uzyskuje się lepszy transfer ciężaru, lepszą trakcję, mniejszy poślizg kół, zmniejszone zużycie opon oraz paliwa przy jednoczesnym utrzymywaniu większej mocy.

Jako wyposażenie dodatkowe dostępny jest zintegrowany przedni podnośnik (IFLS) przeznaczony do pracy w trudnych warunkach. Zintegrowany przedni podnośnik ma udźwig do 3200 kg, jest sterowany za pomocą dedykowanego zaworu hydraulicznego i zawiera maksymalnie dwie pary wyjść hydraulicznych oraz wolny powrót. Sterowanie podnośnikiem i wyjściami hydraulicznymi odbywa się całkowicie niezależnie, co zwiększa produktywność i poprawia komfort.

Szeroki asortyment opcji wałka WOM jest dostępny dla modelu MF 6700 S ze standardowymi prędkościami WOM przy 2000 obr./min, gdzie uzyskuje się moc maksymalną. Dzięki możliwości utrzymywania stałego pasma zasilania do 600 obr./min oraz możliwości (z funkcją Dyna-VT) precyzyjnego wyboru dowolnej prędkości jazdy przy wybranych obrotach silnika, można zawsze uzyskać idealne dopasowanie obrotów wałka WOM, prędkości jazdy do przodu i mocy w celu optymalnej oszczędności paliwa.

Maszynę MF 6700 S projektowano z myślą o zapewnieniu szybkiej, prostej, łatwej i niedrogiej rutynowej konserwacji.

Serwisowanie jest niezwykle proste i bezproblemowe, co eliminuje stres związany z konserwacją ciągnika i daje więcej czasu na pracę w polu. Dzięki 600-godzinnym interwałom przeglądowym uzyskano znaczące obniżenie kosztów konserwacji. Przy korzystaniu z ciągnika Massey Ferguson MF 6700 S czas spędzany na podwórku i poświęcany na przygotowanie na nadchodzący dzień został ograniczony do absolutnego minimum. Połączyliśmy praktyczność i styl, aby zagwarantować szybkość, prostotę i łatwość codziennej konserwacji oraz wyeliminować stres związany konserwacją ciągnika, umożliwiając szybsze wyjechanie na pole w celu uzyskania większej produktywności.