OFERTA

Massey Ferguson 5700 Dyna-4 (85-95KM)
Massey Ferguson 5700 Dyna-4 (85-110KM)
1 marca 2014
Massey Ferguson 6700 S (120-200KM)
Massey Ferguson 6700 S (120-200KM)
1 marca 2014
Show all
Massey Ferguson 7700 S (140-280KM)

Massey Ferguson 7700 S (140-280KM)

0,00 


Ciągniki MF 7700 S Massey Ferguson zostały specjalnie zaprojektowane do spełniania potrzeb profesjonalnych rolników, niezależnie od środowiska roboczego oraz wykonywanych operacji, od upraw mieszanych po gospodarstwa ogólnorolne i firmy usługowe.

Dzięki szerokiemu asortymentowi opcji dotyczących mocy, przekładni, specyfikacji kabiny, hydrauliki i wałka WOM, ciągnik MF 7700 S można dostosować do wszelkich potrzeb, co pozwala na stworzenie szerokiego zakresu spersonalizowanych, praktycznych, prostych i niezawodnych rozwiązań.

  • Moc KM140 – 280
  • Skrzynia biegów: Dyna-4/6/VT
  • Max udźwig podnośnika 9950 kg
  • Dashboard SIS
  • AGCO PowerEngine

 

Pobierz folder

Kategoria: .
Opis
Model Silnik Skrzynia Moc max KM Moc max KM* Moment max Nm**
MF 7714 S AGCO Power 6.6 Litre/6 cylinder SCR Dyna-4 140 165 687
MF 7715 S AGCO Power 6.6 Litre/6 cylinder SCR Dyna-4 / 6 / VT 150 175 745
MF 7716 S AGCO Power 6.6 Litre/6 cylinder SCR Dyna-6 / VT 160 185 790
MF 7718 S AGCO Power 6.6 Litre/6 cylinder SCR Dyna-6 / VT 175 200 840
MF 7720 S AGCO Power 6.6 Litre/6 cylinder SCR Dyna-6 / VT 200 225 980
MF 7722 S AGCO Power 7.4 Litre/6 cylinder SCR Dyna-6 / VT 215 240 1050
MF 7724 S AGCO Power 7.4 Litre/6 cylinder SCR Dyna-6 / VT 235 260 1120
MF 7726 S AGCO Power 7.4 Litre/6 cylinder SCR Dyna-6 / VT 255 280 1146

* with EPM  |  ** @ 1,500 rpm with EPM

 

Wcześniej dostępna wyłącznie w ciągnikach z przekładniami Dyna-4 i Dyna-6, teraz we wszystkich modelach MF 7700 S-VT dostępna jest również technologia EPM (ang. Engine Power Management, zarządzanie mocą silnika), co pozwala uzyskać do 25 KM mocy więcej, kiedy tego naprawdę potrzebujesz.

Technologia EPM sprawia, że ciągnik automatycznie reaguje na nałożone obciążenie i odpowiednio dostosowuje przepływ paliwa, aby zapewnić dodatkową moc, kiedy jest najbardziej potrzebna. Zaprojektowane z myślą o stawieniu czoła wymagającym wyzwaniom z dziedziny transportu oraz zadań wykorzystujących wałek WOM, zaawansowane elektroniczne zarządzanie silnikiem i przekładnią automatycznie udostępnia większą moc przy wykryciu obciążenia lub wyższej prędkości jazdy.

Moduł EPM (Engine Power Management) działa na bazie elektroniki przekładni, która monitoruje obciążenie i warunki robocze w obrębie przekładni i wałka WOM w zależności od prędkości jazdy do przodu, obciążenia przekładni oraz aktywacji wałka WOM. Te informacje są następnie przekazywane do elektronicznego systemu zarządzania silnikiem, który wprowadza odpowiednie regulacje zgodnie z wymaganą dokładną ilością paliwa i momentem jego podania.

Niezależnie od tego, czy wykonywane przez Ciebie zadania wymagają przekładni typu Semi-Powershift czy też bezstopniowej skrzyni biegów, ciągniki MF 7700 S można wyposażyć w format pasujący do Twojego gospodarstwa. Opcje Dyna-4 i Dyna-6 oferują odpowiednio cztery i sześć biegów typu Powershift, w każdym z czterech zakresów, gdzie wszystkie można kontrolować przy użyciu zamontowanego w podłokietniku joysticka, dźwigni kontroli przekładni lub joysticka Multipad (w zależności od modelu).

Przekładnia bezstopniowa Dyna-VT firmy Massey Ferguson w dalszym ciągu pozostaje jedną z najbardziej popularnych przekładni, zapewniając maksymalną wydajność, produktywność i komfort operatora.

Czasami to najmniejsze detale oznaczają ogromną zmianę w pracy. Kabina MF 7700 S jest dostępna z licznymi funkcjami zapewniającymi komfort i wygodę. W kabinie można znaleźć automatyczną aktywację koguta na drodze, komfortowe opóźnienie wyłączania oświetlenia po zakończonej pracy z automatycznym gaszeniem oświetlenia roboczego, dodatkowe gniazda dla telefonów komórkowych lub laptopa, radio i odtwarzacz MP3 (USB, Aux i CD), moduł Bluetooth, radio cyfrowe DAB+, obrotowy fotel z pneumatycznym zawieszeniem, teleskopowe lusterka boczne z elektrycznym odladzaniem oraz automatyczną klimatyzację. 16 opcjonalnych świateł roboczych LED zamienia noc w dzień dzięki zdumiewającej jasności. Ten pakiet obejmuje także światła LED w formie obręczy montowane w górnej części maski , które jeszcze bardziej poprawiają niezwykle atrakcyjny wygląd pojazdu.

Zmodernizowany tylny podnośnik teraz ma udźwig do 9950 kg. Tylne wyjścia hydrauliczne wyposażono również w hydrauliczny system dekompresji, który umożliwia łatwe rozczepianie osprzętu. Dostępnych jest również do pięciu wyjść hydraulicznych. Usprawniono również układ automatycznych stabilizatorów przy użyciu krótszego łańcucha, co w znacznym stopniu uprościło instalację. Jednokierunkowy stabilizator po każdej stronie zapewnia dodatkową niezawodność.

Massey Ferguson w dalszym ciągu wyznacza trendy jeśli chodzi o układ elektronicznego sterowania podnośnikiem (ELC). Cyfrowy system ELC firmy Massey Ferguson zapewnia najwyższy standard kontroli nad siłą uciągu dzięki dokładnej regulacji głębokości pracy narzędzia oraz lepszemu kopiowaniu nierówności terenu. W rezultacie uzyskuje się lepszy transfer ciężaru, lepszą trakcję, mniejszy poślizg kół, zmniejszone zużycie opon oraz paliwa przy jednoczesnym utrzymywaniu większej mocy.

System amortyzacji wstrząsów ATC minimalizuje kołysanie, automatycznie dostosowując ustawienia do masy danego osprzętu. Zapewnia to płynniejszy, bezpieczniejszy i szybszy transport oraz, poprzez zredukowanie obciążenia związanego z wstrząsami za pośrednictwem ramion podnośnika i obwodów hydraulicznych, minimalizuje ryzyko uszkodzenia tylnego podnośnika oraz osprzętu.

Szeroki asortyment opcji wałka WOM jest dostępny ze standardowymi prędkościami WOM przy 2000 obr./min, gdzie uzyskuje się moc maksymalną. Dzięki możliwości utrzymywania „stałej mocy” do 1500 obr./min oraz możliwości precyzyjnego wyboru dowolnej prędkości jazdy przy wybranych obrotach silnika, można zawsze uzyskać idealne dopasowanie obrotów wałka WOM, prędkości jazdy do przodu i mocy w celu optymalnej oszczędności paliwa. Wersje MF 7700 S Efficient i Exclusive są wyposażone w wygodny elektryczny wybór obrotów wałka WOM. Dodatkowy przycisk start/stop zamontowany na błotniku umożliwia aktywację wałka WOM spoza kabiny i jest powiązany z zapamiętaną aktywacją obrotów silnika. Zapewnia to wygodny i bezpieczny sposób obsługi zadań takich, jak napełnianie wozu asenizacyjnego, kiedy operator musi znajdować się poza kabiną.

Od pierwszego schematu, maszynę MF 7700 S projektowano z myślą o zapewnieniu szybkiej, prostej, łatwej i niedrogiej rutynowej konserwacji. Serwisowanie jest niezwykle proste i bezproblemowe, co eliminuje stres związany z konserwacją ciągnika i daje więcej czasu na pracę w polu. Dzięki 600-godzinnym interwałom przeglądowym uzyskano znaczące obniżenie kosztów konserwacji. Przy korzystaniu z ciągnika Massey Ferguson MF 7700 S czas spędzany na podwórku i poświęcany na przygotowanie na nadchodzący dzień został ograniczony do absolutnego minimum. Połączyliśmy praktyczność i styl, aby zagwarantować szybkość, prostotę i łatwość codziennej konserwacji oraz wyeliminować stres związany konserwacją ciągnika, umożliwiając szybsze wyjechanie na pole w celu uzyskania większej produktywności.